Introduction to C Programming for Embedded Devices

Kirjaudu sisään ilmoittautuaksesi.

Kirjautuminen Lovelace-järjestelmään

Lovelace kuuluu Oulun yliopiston kirjautumisjärjestelmän piiriin. Klikkaa siis oikealta ylhäältä "Kirjaudu sisään" ja valitse aukeavalta sivulta "Kirjaudu sisään yliopiston tunnuksella". Ulkopuoliset opiskelijat, joilla ei ole yliopiston tunnusta voivat luoda erillisen tunnuksen Lovelace-järjestelmään. Konfliktien välttämiseksi itse luotu käyttäjätunnus ei voi olla sähköpostiosoite. Katso myös tarvittaessa Yliopiston yleinen kirjautumisohje.

Ilmoittautuminen Lovelacessa

Jotta voit vastata kurssin tehtäviin, sinun tulee ilmoittaa osallistumisesi Lovelacessa. Ilmoittautuminen onnistuu järjestelmän etusivulta, tai kurssitilan etusivulta (Introduction to C Programming for Embedded Devices > Fitech 2024). Kun ilmoittaudut sinun pitäisi saada myös automaattisesti sähköposti, joka sisältää kurssilla työskentelyn kannalta oleelliset linkit joita emme voi jakaa julkisesti tällä sivustolla. Lovelace saa sähköpostisi Peppi-tietojen kautta, joten uusilla tunnuksilla sähköpostit tulevat yliopistolta saamaasi osoitteeseen. Vanhoilla tunnuksilla on mahdollista, että postit tulevat johonkin muuhun osoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tunnuksia luotaessa.

Henkilökunta

Iván Sánchez Milara, Center for Ubiquitous Computing. University of Oulu

Yksityiskohtia kurssista

Ennen kuin alat työskennellä kurssimateriaalin parissa, lue huolellisesti yleiset tiedot.
?